sno

Jag är bra på att sno listor när jag har tråkigt, just nu sitter jag och väntar på att få ett godkännande för att göra en sak haha

ovar du att vara ärlig? Hell yeah!
Du heter: Fanny Granström
Smeknamn: Fannygr, Frans, Fannsan, Fanniball.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Pfft, sörjer inte till låtar.
Beroende av: Snus och pengar.
Vem behöver du mest just nu: Ingen.
Vad tror folk om dig? Olika.
Stämmer det? Oftast inte.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina stora ögon och mitt tjocka långa hår.
Brukar du skratta för dig själv? Haha, ja.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Vart håller du hus?" Från Moizzlaa.
Var bor du? Möron X2!
Trivs du där: Joda.
Brukar du bli för full: Förut. Dricker knappt längre.
Vad har du för mobil operatör: Halebop.
Är du allergisk i mot något: Räkor. Granatäpple också har jag för mig.
Har du haft sex idag: Nej.
Hur svarar du i mobilen: Hallooo, Hallaaaa, Hei.
Vem ringde du senast? Pappa.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Hejdå"
Antal timmar sömn inatt: Runt 10.
Sov du ensam: Nope!
Brukar du komma i tid: Ja! Alltid.
När mår du bra: När jag är med Erik, när jag förtjänar att må bra osv.
När blev du fotad senast: Minns inte.
Hur känner du dig nu: Trött och sjuk.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vit och beige/brun.
Favorit dryck på morgonen: Kan dricka i princip allt på morgonen. Så bara det är något man kan dricka är jag nöjd!
Rakar du benen: Ibland..haha. Orkar knappt anstränga mig till att göra sånt på vintern.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 20-22 på vardagar och mellan 00-02 på helger. Beror ju helt på också hur trött jag är. Ibland sussar jag före 23 på helger.
Är du blyg? Oftast inte. Beror på vad jag är i för situation.
Har du spytt offentligt: Japp.
Är du nöjd med ditt liv: Ja.
Är du bortskämd: Nej, verkligen inte.
Vad gör du i morgon: Förhoppningsvis så är jag på skolan.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på ifall jag ids tralla på stan. Shoppar sällan, så mycket pengar går till snus. Sååå no idea!
Vad längtar du till? Mycket.
En speciell dag du minns: Då jag och Erik förlovade oss.
Hur gammal är du: 17.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Är sällan arg eller ledsen. Men när det väl händer och är av en viktig orsak så slår jag en pling till Erik.
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.
Har du strumpor på dig nu: Ja, dubbla!
Är det okej att gråta: Nej, alla som gråter är mesar. Haha nä, självklart så är det okej.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Bajsa ner mig.
Bär du glasögon eller linser: Nix.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.
Har du piercing: Japp! Tungan, naveln, näsvingen och i läppen.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vad äter du helst när du ser på film: Polly eller banan.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nope.
Har du tandläkarskräck: Nej.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Inget av det.
Vilken ögonfärg har du: Gröna.
Biter du på naglarna: Nej.
Röker du: Nope
Lovar du att vara ärlig? Kanske, kan ju försöka

Du heter: Linn Alexandra Pettersson

Smeknamn: Linn
Låt som när du är ledsen sörjer till? Är man ledsen ska man ju lyssna på glada låtar!

Beroende av: Nikotin och mat.

Vem behöver du mest just nu: Jesus kristus

Vad tror folk om dig? Att jag är galen

Stämmer det? Absolut

Vad får du oftast komplimanger för? Hade ju varit kul om jag kunde rabbla upp en massa saker här, men det kan jag tyvärr inte, jag får inte så ofta komplimanger ;) haha

Brukar du skratta för dig själv? Ja, ganska ofta faktiskt. Brukar mest skratta åt mig själv

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Great! var den bra? om du sett den vill säga"

Var bor du? Just nu bor jag hemma hos min fader

Trivs du där: Funkar, men hade hellre bott i Stockholm såklart.

Brukar du bli för full: Nä det tycker jag inte, händer väl

Vad har du för mobil operatör: Teeeeeeeeeeeeelia

Är du allergisk i mot något: Ja det är jag.

Har du haft sex idag: Nej, föfan

Hur svarar du i mobilen: Är det någon jag känner så svarar jag "Hallå?" är det ett okänt nummer svarar jag artigt "Hej, det är Linn"

Vem ringde du senast? André, men han svarade inte den jäveln

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jude Law

Antal timmar sömn inatt: 7 kanske

Sov du ensam: Jaa, skönt då kan man fisa hur mycket man vill.

Brukar du komma i tid: Alltid i tid!

När mår du bra: När jag är glad och galen.

När blev du fotad senast: I helgen

Hur känner du dig nu: Uttråkad

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Favorit dryck på morgonen: Vatten

Rakar du benen: Va? Ska man göra sånt också?

När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag är trött

Är du blyg? Nej, men jag kan vara tillbakadragen ibland.

Har du spytt offentligt: Offentligt? Jag har nog gått iväg så att så lite folk som möjligt har sett det, men det räknas väl också, så ja.

Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag

Är du bortskämd: Nej, därför blir det extra kul när man får sig något av sina kära päron, man blir chockad och glad på samma gång haha.

Vad gör du i morgon: Imorgon ska jag till mamma för att tvätta lite kläder och sen ska jag packa till på torsdag, annars händer det nog inte så mycket spännande.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Sånt vill jag inte tänka på , denna vecka lär det väl gå åt lite för mycket pengar antar jag.

Vad längtar du till? Jobb

En speciell dag du minns: Då jag föddes och såg världen med mina kladdiga ögon..  nej jag vet inte, jag minns många speciella dagar.

Hur gammal är du: 20 yahre alt

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen, är ju taskigt att slänga över en massa negativ energi på någon annan bara för att man själv är på dåligt humör, eller? Men jag kan nog skriva på datorn/sms, blir inte lika påtagligt då för den man snackar med.

Har du sovit i din egna säng inatt: Både och, är ju min gamla säng men Mikas säng nu ;)

Har du strumpor på dig nu: Jaaadå

Är det okej att gråta: Ja, varför inte?

Vad skulle du göra om du vann en miljon: kasta huvudet i väggen

Bär du glasögon eller linser: Inget av det.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Haha neeeeeej, inte för fem öre.

Har du piercing: Ja, i tungan.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn!!

Bor dina föräldrar tillsammans: Inte det

Har du tandläkarskräck: Nej, men då har jag ju inte varit tvungen att göra något läskigt än, som att dra ut en tand eller så.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Jag är nog lite bådeoch.

Vilken ögonfärg har du: Kattöga

Biter du på naglarna: Ibland, biter inte sönder dom dock utan vill bara smaka på alla mumsiga bakterier som befinner sig under.

Röker du: Nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0