öronpropp

Goddag mina kära medborgare och vapenkrigare.

Jag har fortfarande inte fått något samtal, jag har funderat på om jag ska ringa upp honom men vet inte om jag ska göra det längre, jag avvaktar någon timme till tror jag.

Keiko låg just och tuggade på en öronpropp, fräsch eller hur? En gammal öronpropp som jag inte vet vem den tillhör haha fyfan.. äckel Keiko, men hon är göllig ändå.

Ikväll blir det utgång i skellefteåstad med Rårå, vi tänkte storma Calles där Johanna spelar, så det ska bli rrrroligt. Något mindre roligt är att jag har varit tvungen att städa upp efter Mikas fjortisfest hon hade här igår, men jag måste säga att det är lite roligt att shotsglasen inte ens luktade sprit, vad shottar de då undrar jag i min dallrande hjärna..saft kanske, skulle ju vara lika bra.


Kommentarer
Postat av: tina

hehehehööö Keiko har ju ett rumpstreck i pannan! Har hon ärvt det av dig månntro? ;)

2011-02-12 @ 15:11:27
URL: http://tinape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0