mjao

I morse kring 7 hade jag ganska hög feber, tog en ipren och somnade och svettades som en galen ko och vaknade några timmar senare när värktabletten ska sluta verka och man kan ta en ny. Och hade ingen feber då, så jag hoppas att febern håller sig nere för jag känner mig en miljon gånger piggare idag jämfört med igår, kan ju ha att göra med att jag sovit som en stock också.

Vi har i alla fall fått veta att vi inte kommer att få ta den där lägenheten som Plesner var och tittade på i måndags, det känns ganska skönt faktiskt på ett sätt då jag har haft mer eller mindre panik över att jag kanske skulle flytta till sthlm utan jobb och till en omöblerad lägenhet. Men vi kommer hitta en annan och förhoppningsvis kommer jag få ett jobb snart också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0