mjao

Även om det är varmare ute så fryser jag ihjäl ändå, jag kanske har dålig blodcirkulation eller något.

Ikväll blir det att dricka vin och vart det kommer bära senare är ett mysterium, är ju rätt svårt att ha något exakt ställe att dra till då man som jag, inte känner så många här ännu och de jag faktiskt kan hänga med, är inte här just nu.. jävla plesner, sviker mig när jag just flyttat hit. Ne, jag skojar bara!

Nu är jag hungrig och fryser som sagt.. som ett skak.. skak.. burr.
två bilder som är i princip identiska efter varandra är väl kul? ja det tycker jag. Jag skyller det på att jag inte varit så flitig med min kamera, och inte haft något spännande att ta kort på, förutom mig själv då HEHEHE.

Kommentarer
Postat av: Mariélle

Tack detsamma!! =)

2011-02-26 @ 14:56:40
URL: http://maarrielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0