måndag

Gokväll!

Första arbetsdagen avklarad och jag fryser ihjäl, det var svin kallt ute idag och det var rätt kyligt på arbetsplatsen också så imorgon måste jag klä mig varmare. Första dagen gick bra i alla fall, vi hade utbildning så vi har inte börjat sälja än vilket var bra då jag behöver lite mer tid på att lära mig alla saker, var mycket att ta in kan jag lova.

Sen hade jag tur också att jag slapp börja själv idag då det var en till tjej från blekinge som är precis lika gammal som också började! Så det var nice.

Ikväll kommer jag förmodligen somna tidigare och denna vecka kommer väl kännas som då man har jobb:

upp - jobba - hem - äta - sova - upp osv. Men förhoppningsvis vill plesner hitta på något med mig innan hon far iväg till skeå i 10 dagar!

Kommentarer
Postat av: josefinplesner

ska vi hänga imorn eller på torsda?=)

2011-02-21 @ 21:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0