Lördag

Det blev ingen utgång igår, så det tar vi idag istället antar jag, ha ju föfan en vinare i kylen som står och skriker mitt namn hehe.

Så fram till dess så kommer det väl inte hända så mycket spännande. Jag har förövrigt haft helt sjuka drömmar de två senaste nätterna, inte helt ovanligt att jag har sjuka drömmar men dessa drömmar har varit lite sjukare än vanligt. Jag har drömt att jag blivit uppäten av dinosaurier, jorden skulle gå under på grund av sol stormar, jag försökte rädda en av mammas katter då en av dem redan blivit uppäten av en björn, slutade med att jag ströp björnen till döds (väldigt troligt att jag skulle klara det, eller hur) osv. Min hjärna måste snurra extra mycket under nätterna nu haha.


Här har ni då min utsikt när jag vaknar, jag trodde faktiskt att jag skulle vakna upp ett par gånger i början och dö lite när jag såg att det stod "en människa" vid madrasskanten, men än har jag inte fått någon hjärtattack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0