jag fick jobbet!!!!!!

Godmorgon!
Jag trodde ju att det var kört gällande den där telefonintervjun jag hade i fredags, men han ringde upp mig för ett tag sen och förklarade varför han inte hade ringt och sen säger han att dom vill jätte gärna ha med mig i deras team. Jag hade ju förklarat att jag behövde ett par dagar för att planera flytt, och egentligen så startar utbildningen i morgon, MEN han sa att jag fick börja på måndag nästa vecka istället så det blir kanonbra!

Så på söndag flyttar jag till stockholm och på måndag börjar jag jobba! Det roliga var dock att när det ringde så tänkte jag "ooo shit.. jag kan ju knappt prata", men jag lyckades få fram ord iallafall, låter bättre än vad jag gjorde igår men fortfarande hes som en kråka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0