Ibland kan det vara bra att inte tänka

Jag sitter och tänker lite på intervjun jag ska ha imorgon, jag kommer gå och hålla telefonen hårt från kl 14 så jag inte missar när det ringer, sen har jag tänkt lite på vad jag ska säga och vad jag inte ska säga men ibland kan det vara bättre att inte tänka något alls på det utan bara låta det komma naturligt. Jag är ju ändå jag, och jag vill inte låta som någon jag inte är.

En annan bra grej som KANSKE händer imorgon är att jag kanske får ta hand om Keikoo, min lilla gömmsa. Jag hoppas verkligen att det går för då blir jag super glad, saknar henne så jag exploderar nästan och eftersom det är så ensamt här i tråkiga skellefteå så skulle det vara kul med lite sällskap som man tycker om, och som tycker om en själv lika mycket hehe.

Kommentarer
Postat av: Kung Evve

Näemn fy fasen så söt vove!

2011-02-11 @ 11:53:38
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0