Hur ska detta gå

Jag har packat min väska, inte full men halvfull kanske (går ju alltid att hoppa på väskan till den går igen) men det känns som detta aldrig kommer att gå. Det är inte så lätt att packa för en flytt när man endast har en resväska och en viktgräns man inte för överstiga så min hjärna snurrar runt runt och försöker tänka på vad mer jag ska ha med mig. Men då är jag så också att jag kan packa klart på en sekund men nu kan jag inte det då en del plagg och saker jag ska ha med mig kommer jag att ha användning av innan jag drar iväg på äventyr.

Men he gå no bra ändå.

Nu ska jag fortsätta slö se på scary movie och sen hoppa i säng. Imorgon, beroende på hur kallt det är så ska nog jag och mamma på edda och simma lite som små fiskar. Var sjukt länge sen jag simmade, det enda jag minns är att det är kallt och jävligt jobbigt att simma men jag behöver lite motion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0