Hos mamma

Nu är jag hos mamma igen, har inte varit helt ovanligt sen jag kom till Skellefteå!
Vi har inte gjort så mycket dock, har hjälpt henne så att hon äntligen får se true blood säsong 3 haha, tvättat kläder och inte gjort något speciellt, men det är roligare än att sitta hemma själv i pappas lägenhet och nörda vid datorn i alla fall !

Imorgon sticker jag till stockholm och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte tycker att klockan kan få ticka på lite snabbare till flyget har landat! Det ska bli kuuul, eller det kanske inte blir så kul att springa runt som en galen get och lämna Cv's överallt men det måste ju göras, så det är bara att göra det! Sen fylls nog helgen med skojigheter och galenskaper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0