gött

Jag har fortfarande ingen märkbar feber och det känns göööööött, att jag har ont i halsen/huvudet och tandköttet är ju en annan femma, men så länge febern håller sig borta så är det bra.

Idag har jag ändå inte gjort något ansträngande, känns onödigt då jag vill bli frisk så fort som möjligt och har ju lärt mig av mina kära päron att då ska man ligga hemma och slappa i soffan vilket är sjukt tråkigt men nödvändigt när man är risig.

Snart ska vi se The Book Of Eli allihopa, jag har sett den redan dock var det i väldigt dålig kvalité och utan varken engelsk eller svensk text så det kan ju vara kul att se den i lite bättre kvalité och "höra" allt vad de säger genom att ha text. Sen ska jag bara fortsätta slappa och hoppas på att jag mår som en blommig tulipan imorgon så att jag kan hitta på något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0