godmorgon onsdag

HOOLA. (jag menade det som det spanska ordet hej, men nu tänkte jag att det var nån som skulle ropa hora fast som inte kan säga R..) Men jag menar det som hej hahah.

Alldeles strax ska jag börja packa en väska full med smutsiga kläder, känns ju lagom fräscht men det är nödvändigt då jag inte kommer att kunna tvätta på fredag då vi har tvätt tid här. Sen kommer jag garanterat vilja tvätta på lördag också bara för att jag flyger iväg på söndag..så det blir nog en del tvättning hehe.

Pappa har frågat mig om jag inte har lite resfeber/flyttfeber eller något liknande för att jag ska flytta så långt hemifrån, och det har jag faktiskt inte. Hade detta varit för 2 år sen hade jag säkert suttit och skakat som ett skak för att jag skulle flytta så långt ifrån mamma och pappa, men nej jag känner ingenting. Jag vet ju att jag kommer att vara ledig alla helger så det kommer inte vara så svårt för mig att dra hem en helg då och då, allt beroende på hur mycket pengar jag slösar såklart hehe.

Jag känner liksom att jag inte har något att förlora på det! Det är bara att köra, är ju inte riktigt som att jag ska flytta tusen mil bort utan det är bara 1 timmes resväg med flyg, så tänker jag lite. Sen är det nog nyttigt för mig att få lite omväxling i miljön, det är så sjukt lugnt här och jag vill ha lite fart och fläkt, folk som är stressade som knuffar omkull en och sådär, lite spänning över att inte veta om det kan smälla en bomb. Nej jag skojar bara, så spännande vill jag det inte ha.

Nu ska jag fixa och trixa och sen börja vandra iväg. Tjo flöjt

Kommentarer
Postat av: R

Som jag då, fast jag flyttar 100 mil på riktigt och det är 15timmars flygresa minst.. hehehehe. Men längtar gör jag!

2011-02-16 @ 16:59:29
URL: http://thatfirststep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0