Ett problem som inte är ett problem.

Att sitta vid en dator kan vara så sjukt tråkigt, det kan vara kul när man inte suttit på några dagar och har en massa att kolla in, men när man sitter så mycket som jag gör när jag är arbetslös (denna vecka ut) så blir det fan en plåga i arlset..ursäkta mitt fina språk. Klockan är för mycket för att hitta på något och det går ingenting på tv, jag vet ingen film jag vill se och inget nytt avsnitt av de serierna jag följer har kommit ut heller.. vilket jävla i-landsproblem. Jag har det sjukt bra som kan sitta och klaga över att jag tycker det är tråkigt med dator och internet.

Men jag är lite så att jag vill alltid ha något att göra, men oftast när jag vill ha något att göra så vill jag göra det med någon annan och inte själv, och när jag befinner mig här så är det svårt att få tag i någon då nästan alla mina vänner har flyttat och resten har arbete för sig på dagarna när man har som tråkigast. MEN nu ska jag sluta klaga över mitt egentligen obefintliga problem jag skriver om och så ska jag försöka hitta något att fördriva tiden med eller bara lägga mig och försöka sova. Även om man inte är trött så kan man ju fortfarande lyckas med att sväva in i drömmarnas värld. BLUBB hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0