där skrämde du mig mister hp.

Jag trodde jag skulle få en hjärtattack eller något annat otrevligt när jag startade upp min dator för en liten stund sedan, för helt plöstligt ser skrivbordet exakt ut som då jag köpte den eller som att jag skulle ha omformaterat hårdisken eller något, klickade mig in på bilder och HELT TOMT. Mina ögon såg ut som två globar och jag fattade inget, tänkte bara på alla jävla bilder/filmer som kanske var borta, ALLA bilder från då jag var 13-14 år typ som jag alltid haft på min tidigare dator och flyttat över på denna när jag köpte den. Oh lord

Men jag hade tur, jag sa vafaaan och startade om skiten och då såg det ut som vanligt, men nu måste jag införskaffa mig en extern hårddisk så detta inte kan komma att hända på riktigt inom en snar framtid!!

Annars då? Jo Keiko kommer idaaaag, jiihooo, vet inte vilken tid dock men på ett par timmar kanske. Sen väntar jag ju fortfarande ett samtal där vid 15-tiden, det är lite spännande faktiskt haha.

Jag hittade en rolig video från stockholm igår också, hade ingen aning om att vi hade filmat det, så jag kanske slänger upp den senare.. kanske haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0