30 minus

Fifan, det är 30 minus grader och jag ska vandra ner på stan om en timme ungefär för att sätta mig på bussen mot Umeå. Kläder har jag så jag oroar mig inte för att frysa om kroppen, men det är ju näsan som alltid blir så sjukt kall när det är kallt ute, så jag får fixa så jag kan dra halsduken ända upp till ögonen hehe.
En helt annan sak är ju hur galet lätt det är att få lockigt och burrigt hår ifall man känner för det, bara att slänga ihop två inbakade flätor på varsin sida av skallen när man nydushat på kvällen och voila så ser man ut som ett trooll dagen efter;) (försökte låta som att ingen annan visste detta, så ni kan ju låtsas att ni inte hade en aning om att man kan göra så hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0