Time for me to live my life

Torsdag och sen fredag, det är en bra tanke tycker jag! Idag är det jobb jobb som gäller, imorgon med iofs men sen är det afterwork imorgon efter jobbet, men eftersom jag är en fattig lus så blir det lugna puckar.. vi kör på lördag istället.. he-he.

Jag har sagt det innan, men nästa vecka får gärna komma lite snabbare, jag väntar nämligen på ett besked som kan göra mig gladast i världen, det är det jag siktar på! Fasiken alltså.. jag hoppas verkligen jag får dela med mig av det till alla, min glädje jag kommer ha då, förhoppningsvis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Simma lugnt Linn, vi har redan tänkt på den möjligheten :D

2011-04-07 @ 17:44:29
Postat av: Josefin ståhl

VAD? :) vad är din kanske glädje, berätta nu!

2011-04-08 @ 18:38:25
URL: http://jossestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0