sony, det är slut nu.

Idag var jag och hämtade ut min telefon, kändes bra då jag vant mig vid den lite nyare tekniken. Kommer hem och startar upp den, fixar allt som ska fixas och efter jag snackat med min kära mor i telefonen så DÖR DEN IGEN! Så jag kommer att göra slut med sony nu, jag var in på telia och frågade hur mitt abonnemang ser ut och om 4 dagar kan jag förnya det med en ny telefon, hello iphone 4 säger jag.

NU förtjänar jag en sådan och det blir en födelsedagspresent från mig till mig! Perfekt. Sen att jag kommer att måsta hålla igen på mina pengar är ju en annan femma, så jag kommer inte att ringa något, bara smsa hahaha.. då kommer inte mina räkningar att förändras märkvärt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0