måndag

Den nya bloggen får vänta lite då jag inte har fattat hur designgrejerna fungerar och jag har inte riktigt ork att sätta mig och fundera på det än haha..

Nu ska jag iallafall snart iväg för att lira lite fotboll... med ett herrlag, HAHA.. hur det kommer gå är ju en fråga. Tur att det är korpenlag och att dom mest spelar för kul och att det är deras första träning, annars hade jag nog inte vågat hänga på. Varför jag ska träna med dom är bara för att jag behöver det helt enkelt, har inte egen träning förrän på onsdag! Sen om jag kommer vara med så mycket i spelet får vi väl se, snubbar brukar väl inte generellt gilla när brudar ska vara med när det gäller sport... hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0