lugna puckar är inte mina puckar.

Har precis landat i sängen hemma hos min fader och jag tror inte jag kommer att ha tid att slappna av en sekund av min vistelse här i Norrland, har verkligen haft fullt upp men de får man ta när man vill hinna med så mycket på så kort tid så jag klagar inte!

Det var sååå kul att träffa Kieko idag och jag har aldrig sett henne så glad förut, hon satt nämligen i bakluckan på en bil och jag stod utanför. Jag såg att hon glodde som en hök och när luckan öppnades så flööög hon på mig och hon var så uppspelt att hon började gnälla haha, GUMMAN! , sen var hon som ett plåster på mig fram till efter ett par timmar då hon lugnat ner sig lite.. kommer saaakna.


Kommentarer
Postat av: anton

åh...hunden<3

2011-04-18 @ 19:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0