högdalen

Goddag mina kära damer och herrar, är just nu hos plesner i högdalen och igår blev det utgång på Berns, helt ok ställe men det kostade 200 spänn att gå in, TVÅHUNDRA!!

Vi är inte så coola än att vi kan komma in gratis överallt;) haha, men det sved i plånkan kan jag lova. Men eftersom ingen av oss varit där innan och vi hört att de var bra så testade vi iaf, slutade med att vi hamnade på någon bögklubb på nedervåningen, dock var jag så trött och igår var jag vaken sammanlagt 24 timmar och inatt sov vi i 6 timmar.. mycket..

Senare ikväll ska vi till Uppsala, ALLA snackar om att dom ska till Uppsala nu på valborg, så vi kan ju inte vara sämre än att haka på, hade dock inte gjort det om jag inte tagit mig dit gratis..
Så idag händer inte så mycket fram till vi ska fara, vi ska sola lite solarium (skit billigt här i högdalen haha, det enda bra med högdalen) och slappa och sen är det väl bara att tagga till igen.

Kommentarer
Postat av: PLess

Berns är inget för er, häng på söder istället, mycket trevligare!!!

2011-05-13 @ 19:49:36
URL: http://lifeofpless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0