godmorgon fredag!

Ja, varför är jag vaken såhär tidigt kan man ju undra sig men jag har ett logiskt svar. Jag somnade hyffsat tidigt och så skulle min syster till skolan och därför vaknade jag!

Så nu sitter jag helt själv i deras super nybyggda lägenhet inne i staaaan, lär slänga upp ett par bilder senare.. jag är lite avis.. tror aldrig jag varit i en så ny lägenhet förut haha! Om en liten stund ska jag käka något och kring 10.30 så befinner jag mig på Mariehem hos våra grannar vi hade då vi bodde där, är det inte härligt så säg? Grannar som man blir polare med! MER SCHYSSTA GRANNAR ÅT FOLKET ;)

Kommentarer
Postat av: Suss

Och dom snälla grannarna flyttar ni ifrån? Huuuur kan man bara göra så :O?



Tack för att du kom förbi iaf :)

2011-04-15 @ 14:58:51
URL: http://suusspuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0