brittan

Brittans nya album är rätt partyvänligt, en sån där snygg och helt egentligen orelevant öppning på mitt inlägg.

Här sitter jag i alla fall och pysslar med mina naglar, tjejig som jag är! Kvällen är däremot helt oklar och jag har ingen aning om vad som komma skall. Plesner den parisaren kommer inte hem förrän efter midnatt vilket var lite olägligt. Det är tur att man hunnit bekanta sig med lite folk under tiden man varit bosatt här, annars hade det blivit mindre kul.

Att aik förlorade var väl inte så kul, däremot är det kul att termometern visar 11 plusgrader ute just nu, INTE HELT FEL VA? Just det. Blir skoj att åka hem till skellefteå nästa helg där det är snö och kallt haha, klart det blir skoj! Jag hoppas jag hinner med allt jag vill hinna med bara.

Nu ska jag fortsätta fundera på vad som ska hända, om jag ska sitta här och förfesta med mig själv som en liten mobbad gås..eller om jag kanske kan hitta någon förfest.. vi får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0