14 april, dagen då jag kläcktes till världen.

20 åringen lämnar jag bakom mig i ett hörn i skogen som står och tittar med flygiga ögon.. haha nej okej jag ska inte spåra här.

Men idag är dagen som är min dag, dagen som gud skapade för att kläcka mig till jorden.. hahaaa.. skoja igen.

IDAG FYLLER JAG ÅR I ALLA FALL, 21 år och det känns sköj. Nu kan jag ju gå ut i USA om jag skulle få för mig att åka dit, och det är väl inte helt fel?!

Inatt drömde jag att jag hade en iphone 4 också, så det räcker för mig, nästa vecka fixar jag det ;)
Nu ska jag fira mig själv med en härlig födelsedagsfrukost, hårdmackor med mjölk!

Det är helt galet att detta var 17 år sedan, tiden tickar!!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Haha så jävla söt och kaxig som ska härma tina i slutet "då var det schlut!"



& grattis igen!!

2011-04-14 @ 16:15:14
URL: http://nathalie.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0