vem är bäst igen??? Jo jag

Haaahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa jag fick MVG IGEN!!!! Digitalt skapande kanske är något för mig? Dock hade jag ändå kunnat göra uppgiften ännu bättre, men nu lägger jag mig den bakom mig, jag fick ju MVG!!!

jaaaaaaaaaaa jag vet att jag skryter, men det får jag göra, det känns jävligt bra. Nu ska jag se till att aldrig få ett G på en uppgift, även om jag fick G på den allra första men den gills inte säger vi haha.

över till annat nu när jag skrytit färdigt:

Pappa ringde och väckte mig halv 9 för att säga att det är farligt att äta för mycket ipren, DET VAR GULLIGT AV DIG PAPPA, men det visste jag faktiskt redan, fast det kan ju vara bra att bli påmind om sånt, jag vill ju inte dö av en stroke för att jag käkat ipren för mycket.

Hade egentligen tänkt stiga upp halv 10, men att sova en timme till kändes bara onödigt. Så nu ska jag käka frukost, tjollra på lite och sen kör vi mot Sheerwoodskogen.


Kommentarer
Postat av: josefinplesner

Meeeeen gud va kul :-D.

Och va gulli flicka ni skaffat myspys . Hon får träffa cola nån gång ;-)

2010-09-02 @ 19:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0