torsdagggggggggg

Idag idag idag är det torsdag imorgon far jag till skellllefteå. Idag måste jag skriva klart min uppgift, jag måste på mattelektion och jag måste till stan för att lämna igen en bok på biblioteket.

Måste är ju ett jävla jobbigt ord, egentligen måste man väl ingenting? Jag kan väl sitta här, skita i allt och sen svälta ihjäl pga jag inte skulle få några pengar - OM JAG VILLE. Men det vill jag ju inte. Mycket man inte vill, mycket man vill men inte kan pågrund av pengar, jävla pengar. Man borde få betala med sten eller något som finns i oändlighet och som man kan hitta överallt. Linns hjärna har talat... eh

Nu ska jag vakna lite till innan jag börjar fortsätta på uppgiften som jag hade tänkt få mvg på.. ifall det händer eller inte lär jag få veta i morgon kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0