torsdag

Mitt huvud gör fortfarande ont ont ont ont ont, så idag stannade jag hemma från skolan. Har försökt räkna lite matte men blev knäpp och slutade. Så hela helgen kommer gå åt till plugg, känns ju KUUUUL.

Strax ska vi bege oss iväg till Andrés kusin för att hämta en hundbur som vi kan ha till Keiko, som vi kan ha till ensamträning och som hon kan ha som sitt eget ställe där hon får vara ifred.

Sen ska vi nog ut i skogen med henne så hon får springa lös som en galning då hon blir så sjukt rastlös på kvällarna och bits som ett monster haha.


hejdå från rårå och linn (nej rårå är inte här, men jag kan ju låtsas att hon är det haha)

Kommentarer
Postat av: mika

sv: justja... jag glömde

2010-09-16 @ 16:39:53
URL: http://mikapetterssonnn.blogg.se/
Postat av: Rårå

Du önskar att jag var där dock ditt mensbarn! Säg till då du inte har mens längre så kommer jag över en helg! Då du inte har PMS heller.

2010-09-16 @ 20:47:58
URL: http://rel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0