Tikei mineralsmink

Jag har som säkert många andra använt mig av I.Ds mineral smink, och jag är inte ensam av att ha reagerat negativt på det, det finns ett ämne i I.Ds produkter som heter Bismuth och som inte alla människor tål. Jag blir röd flammig i ansiktet och är det varmt så börjar det sticka och klia = Inte alls roligt.

Men trots att jag inte tålt sminket så har jag ändå använt det i 1 år, är jag smart eller? Det är bara för att mineralsmink ser så mycket naturligare ut än annan foundation och därför har jag stått ut att bli lite röd flammig i ansiktet då och då. MEN hör upp kära vänner, tidigare i veckan hittade jag en hemsida: http://www.tikei.se/ där dom säljer mineralsmink utan en massa konstigheter i.

Där kan man även beställa provburkar för 10kr/st, detta gjorde jag och beställde 10 burkar, olika nyanser på foundation, rouge och lite annat. Och idag fick jag hem det i brevlådan, super snabbt gick det, bara 3 dagar. Och har redan hunnit testa lite, nu beställde jag prover bara för att se vilken nyans jag ska ha på sminket och därför blev jag ändå rödflammig i ansiktet pga jag använde samma borstar som jag gjort till I.Ds smink. Men detta ska jag fortsätta köra på. Mycket mycket billigare än I.D, super snabb leverans och lösningen till en rödflammig hud varje gång man sminkat sig! = KANONKUL.

Nästa beställning så blir det nya borstar också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0