sötkorv

Keiko var så söt för ett tag sen, hon brukar oftast lägga sig och sova bredvid vatten skålen, och när hon vaknar till så lägger hon huvudet i skålen för att dricka (lat? haha) . Hon vaknade till, så låg hon och tittade på mig som sitter i soffan. Hon tittade och tittade, så ställer hon sig upp och går super sakta då hon halvsover fortfarande. Så lägger hon sig såhär under bordet:


Min lilla kooorv !!

Jag vet att det blir mycket bilder på valpen, men det är väl kul !! Hon är ju så himla söt hela tiden. Har annars inte gjort mycket ikväll, sett föräldrafällan på 4an, tyckte den filmen var aasbra när jag var liten, och den är ju fortfarande inte dålig haha :)

Nu sitter jag och väntar på att en film på 5an ska börja kl 22.00. Blir inte mycket gjort i helgen förutom plugg och passa lillan. Dock har jag inte fått så mycket gjort då André har haft massa plugg att göra, men imorgon har vi gjort upp så att då ska jag få sitta och plugga så jag hinner göra klart till på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0