sömn

Jag är alldeles för trött för att vara vaken, Keiko valde att vakna vid 6 idag och efter jag hade varit ut med henne så hoppades jag på att hon skulle somna om men icket. .hon blev en demon istället och var galen. Igår kväll var hon verkligen en djävul, en rabiat hundvalp är ju inte alltid skoj. Tur är ju att hon är mer lugn än galen, men jävlar så knäpp hon kan bli.. Måste bero på att hon är övertrött eller något, för igår fick hon springa lös i den lilla skogen igen. Jasi.. jag skulle ljuga om jag sa att jag inte längtar till hon är större och lugnare haha.

Idag blir det plugg plugg plugg, måste skriva klart uppgiften till digitalt skapande, och göra några läxuppgifter till NKn men de ska nog gå an.


Sist jag var på maskerad, när var det ens? 08? jag minns inte. Jag minns iallafall att jag vann ett pris för bästa utklädnad he-he-he-he-he-he. In it to win it kan man väl säga att jag var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0