shopping

Idag gjorde jag något jag aldrig trodde jag skulle göra, jag hade nästan bannlyst mig själv från att göra det... jag handlade nämligen kläder på monki! Haha.. jag har alltid tyckt den affären varit sjukt konstig och konstiga kläder, men efter att ha gått runt på stan och inte hittat ett skit så tänkte jag  "what the heck" jag ger det en chans.. och se på tusan, hittade 2 tjockare tröjor och en 2shirt samt köpte jag en sådan halsduk man bara snör över skallen.

Framsida utan knappar, baksida med knappar.

vet inte varför den ser mer åt det blå hållet ut på bild nr 2, den är svart iallafall.

En tshirt för 100 svenska riksdaler, köpte den nog mest för att den var billig, detta faller mig väl inte riktigt i smaken i vanliga fall men den är snyggare på än hängandes haha.


Och en skön mysig glest stickad tröja och halsduken som jag köpte.


Sen köpte jag även lite strumbyxor och annat "nödvändigt".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0