Rårå saknar mig

Rozafa önskar att jag hade bott under hennes säng och servat henne med mat varje dag, jag är en underbar matlagare, eller hur André`? Har lagat mat 1 gång på 3 månader hahahahahahhahahahahhahaha

Sen det där med idol i förra inlägget så är jag 100 procent seriös, vi ska söka och jag ska börja träna direkt på måndag och hitta den perfekta låten för mig, sen ska jag träna också så Andreas Carlsson tycker jag är het.

EN annan rolig grej är att jag fick MVG igen på den sista uppgiften jag lämnade in, jiho juho he´ja mig.

Nu ska vi fortsätta dricka vin och sen går vi ut på allstar, ses där! hejdooo

Kommentarer
Postat av: Ibrahimirmelin

Great site. Keep doing.

2010-12-21 @ 15:54:07
URL: http://ibrahimirmelin.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0