onsdag

Godmorgon!!

Idag vaknade Keiko just före kl 9, varför? För att det var Andrés tur att stiga upp såklart haha.

Kl 13.00 ska jag till skolan på något de har som kallas för "läxhjälp", måste fylla i ett papper som jag inte gjort då jag missade den lektionen. Sen kan jag ju lika hjärna (eh???? gärna menar jag) stanna kvar där till kl 14 och fortsätta fylla i en massa svar som behövs till provet på måndag.


Kollade igenom mitt arkiv för alla bilder jag lagt upp på bloggen och hittade den här otroligt fina, det värsta är ju att det ser ut som att jag sitter och pratar med någon som är utanförbild men det gör jag inte, det är bara en av mina bästa poser. (lura betraktaren heter den). Moa däremot ser ju helt normal ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0