nu jädrar

Den här gången var jag snabb som en kotlett, hon vaknade för 40 minuter sen ungefär, sprang mot mig och viftade på svansen "nähe du!!" tänkte jag, fastän hon är sötast i världen så plockade jag upp henne direkt och vi gick ut med henne på gräset. Och hon kissade på en gång! SCORE.

När vi kom in igen så gav vi henne mat, eftersom valpar ska ha mat ca 4ggr per dag. Så hon åt litegrann, hon är ingen glupsk typ iallafall. Och vad gör hon nu? Jo sover haha.

Nu sitter jag och kikar på So you think you can dance, och sen ska jag bege mig i säng. Vi får väl se hur många gånger vi vaknar inatt av att hon gnäller och vi måste gå ut med henne. Det värsta skulle ju vara att vi vaknar imorgon och det är översvämmning av hundkiss i hela rummet hahahaa.. skoja bara.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0