Mike Tompkins

Ooops har visst glömt att skriva idag he-ehe-he-heh-eh-e..

Så därför bjuder jag på 3 sköna klipp, denna killen gör alla instrument ljud all by him self, alltså med sin TRUT. Förutom i ett klipp använder han sig av 4st glas och i ett annat av en tamburin, men de får man göra ifall man är bra.




Annars har jag haft naturkunskap prov idag, klarade jag det? Nja jag tror inte det.. sämst. Av alla frågor som jag kunde tog hon med typ 2.. så det kändes lite surt.

Nu ska jag slappa sen ska jag se på idol kl 20!

Kommentarer
Postat av: Katie

Åh! Sånt där absolut älskar jag!!! Herrejävlariminlillalåda vad frääänt!

2010-09-28 @ 22:34:52
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0