Måndag kväll

Tidigare idag så började jag och André se filmen Predators, men eftersom jag skulle iväg på skolan så såg jag klart den nyss, och den var inte så bra. Ungefär som alla andra Alien, och Alien vs Predators. Förutom att nu var det människor vs Predators typ.

Imorgon ska jag in på expert och lämna in min lur, sen ska jag även handla på willys.. blublu.. och på onsdag så ska Keiko vaccineras, tänk hon är redan 3 månader. Fast det är inte så mycket egentligen.. hon är ju fortfarande en liten fjärt.

Nu ska jag se någon dokumentär på 3an om unga tjejer som vill plastikoperera sig och sen ska jag se vem som går vidare i idol.


avslutar med en riktigt romantisk puss

Kommentarer
Postat av: mamsen

WOW vad kära ni ser ut - eller så int, ser nästan plågsamt ut jhu =)

2010-09-28 @ 11:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0