Lotteri

Jag hatar skolan, nu ångrar jag att jag började om igen haha.. men nångång var jag ju tvungen att plugga upp mina betyg, och nångång måste jag ju gå universitet också. Fan att inte mamma eller pappa var mångmiljonär så jag aldrig behövde någon utbildning och jobb, jag hade kunnat vara dummast i världen och ändå klara mig ;) haha.. nä skoja bara, bortskämda ungjävlar är inget jag gillar.

André fick ett roligt brev imorse också, ni vet det här programmet Miljonlotteriet Lyckohjulet som de brukar sända på tv3 och tv8? Han skulle ha fått vara med i det programmet ifall de skulle ha fortsätt sändas hahaaa..

men dom ska hitta något annat alternativ åt de som skulle ha varit med i programmet. Han kanske vinner en lyxig resa till newyork som kompensation att han inte får stå i tv och ha chans till en lyxig bil? vem vet.. eller så kanske han får 1 tröst lott.


Kommentarer
Postat av: josefinplesner

Jo jag känner till miljonlotteriet mycket väl. Nädtan fööööör väl hahaha

2010-09-15 @ 15:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0