kanonkul

Åå jag orkar inte fara på stan idag, jag är helt slut överallt. Men jag har faktiskt hunnit dammsuga och skura sen jag kom hem, bra va? japp.

Sen att det behövs diskas och dammtorkas behöver jag inte tänka på nu...he-he-he.

Imorgon ska folk festa också, och det är i sånna situationer det blir bitterljuvt att ha en liten valp hemma.. eftersom jag och André kan inte gå ut tillsammans. Men att festa är ju inte alls viktigt, skulle bara vara kuligt (ja mamma de heter så) att träffa folk. Men eftersom jag var ut i skellefteå förra helgen så har jag inte tänkt festa förrän den 23 oktober då det blir kanonfest! ELLER HUUUUUR??! jajajaa

Så vi får se ifall jag blir ensam med lillskiten i morgon kväll, beror på hur André känner att han vill göra !

Nu är jag hungrig så nu ska jag laga maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaAAAAAAT! vad? vet inte.. korv? nej .. köttbullar?.. neeeeeej.....pyttipanna? jaaa fast det räcker inte till båda. MAJS, önskar jag hade majskorvar.


en gammal bild när jag hade kvar piercing och hade feta ögonbryn, jag gillade ändå att ha sånna ögonbryn men sen började mina systrar säga att dom var FÖR feta hAHA så jag trimmade ner dom igen.


Kommentarer
Postat av: mamsen

Jaaa bäbis, det heter faktiskt kuligt, jag håller med dej =)

2010-09-30 @ 20:59:51
Postat av: Angora

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2011-01-25 @ 20:51:29
URL: http://angora.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0