inspirationen sjunker ner till helvetehålan

Jag har verkligen inget vettigt att skriva här nu, förutom: Jag är trött,  som det står i alla andra inlägg.

Och att jag måååååste plugga nu. har bara 2½ dag på mig att göra uppgiften.. Jag ska leta 5 bilder på random som jag har förstått det och sen förklara hur jag tycker och tänker om den och sen beskriva vilka begrepp fotografen har använt sig av.

Kanske något sånt här:


Den här bilden får mig att känna mig knäpp, jag har aldrig sett en sån opropotionerlig katt som denna, stackars ägaren säger jag bara. Avliva kräket!!

Skojar bara..mamma JAG SKOJADEEE!!!!. Alice är söt egentligen och djur ska bara avlivas ifall de är allvarligt sjuka och mår dåligt i livet.

Nu är det väl inte riktigt så jag ska göra, utan mer "Den här bilden får mig att känna mig harmonisk och tillfredsställd" HAHA ååååååå nej.. jag är jävligt trött nu. Mina ögon hänger hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0