himmelskit

Jag har ju köpt en ny telefon för inte mycket mer än 1 vecka sen, och vad har hänt? JO den har börjat jävlas redan.  när jag ringer någon så hör jag personen i andra änden hur bra som helst, medan den andra personen inte alls hör mig. Så detta ska väl för tusan gå på garantin? Jävla knäpp telefon. Det är det här som gör att man verkligen håller sig till : Gammalt är bäst. Nya saker fungerar inte alls lika bra som gamla godingar.

Iallafall så var vi ju hemma hos Ståhl igår för att förfesta, det var en mysig förfest med ljus och en massa godis som jag åt upp typ haha förlåt ståhlis men det var gott, speciellt dina räk-chips, och dina popcorn...och dina godisar hehe..

Sen så hade vi bestämt oss för att gå ut på Allstar eftersom vi hade fått veta att Ståhl och Stina skulle få sig in om vi var där innan kl 23, men då var vi så sega så vi skulle inte vara där föränn efter så de bestämde sig för att fara till Olles lite senare istället, så då gick jag och rårå själv. Och vart var alla unga människor? Bara massa gammlingar och han som var "Dj" borde inte få vara Dj, jag önskade en låt som alla skulle gilla, spelade han den? Nej.. inga djsar tar mina önskemål på allvar.. :(


haha förlåt rårå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0