hårigt

André vill klippa sig för att han har börjat få så långt hår, jag tycker att han ska spara ut till dreads igen men han tycker det känns för jobbigt.



jag minns när jag klippte bort hans dreads och sen körde med rakapparat på hans skalle..det tog emot lite

Nu ska jag köra en sanningens stund här också, detta är skitroligt egentligen bara för att jag är så knäpp. Men sanningen är att när jag klippte av hans dreads så hade vi gjort slut, detta var för ca 1 år sen. Jag var galet svartsjuk förut och det här tänkte jag när jag klippte av hans hår:

Hoppas han blir så jäävla ful nu så ingen tjej vill ha han. haha jag vet.. knäpp = jag. Men det är sanningen, dock blev jag inte lika glad när jag såg att han fortfarande var snygg utan sina dreads haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0