godnatt katt

Har skrivit 2 hela sidor på uppgiften, men har bara gjort hälften än.. undrar om jag skriver alldeles för mycket? Men det borde jag ju inte få sämre betyg för...eller? kan man göra så?

Nu ska jag sova, imorgon har jag "sovmorgon" då det inte är någon NK lektion på morgonen, men eftersom det är min tur att passa Keiko så blir det nog inte så mycket till sovmorgon eftersom hon ligger och sover nu och har gjort det ett tag.. buuuhuu haha.


KOLLA så söta. Dom kramas ju verkligen haha. Nu vet jag inte hur länge sen det var mamma hade den här kullen 1 år sen?, men jag hittade den i arkivet och allt är ju så mycket roligare med BILDEER.rrrrrrrr godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0