GODMORGON

TJENA

Jag mår illa idag, varför vet jag inte riktigt.. kanske när jag tänker på att sd är med i riksdagen? haha nä skoja bara, inge mer politik skrivande.

Nu ska jag käka frrrrrrukost, idag börjar jag koka gröt igen sen såg jag på IKSU att de börjat med Zumba, ni vet det som går på tvshop haha.

Så jag hade tänkt testa det idag, eller vara på den säkra sidan och köra afro...har inte bestämt mig än. Nu måste jag komma igång med träningen då jag betalar 440 kr varje månad för mitt iksu kort som nästan aldrig används, det är ju lite hemskt så jag tänkte ändra på det nu. Det enda som suger är ju att jag inte har någon att träna med, men det får vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0