godmorgon

HEj alla pigga tuppar, idag sov keiko ända fram till halv 8, helt otroligt.. fast ändå inte då jag var tvungen att gå ut med henne kl halv 3 inatt, fast det lönade sig ändå på något sätt. Nu ligger hon och tuggar galet på sitt tuggben för jag tror hon är hungrig, men maten är inte klar än.. hon ska få laxfilé med potatisgratäng och lyxig vin-sås..

haha skoja bara, hennes torrfoder måste ligga i blöt ett tag till, men hon kan ju drömma ;)
...
Det var ungefär en halvtimme sen jag skrev det där sen var jag tvungen att ge keiko mat, hon hann kissa inne och sen blev hon lite galen. Så mycket tid går åt till valp säger jag bara haha.

Nu ska jag fortsätta se The 4400 som jag började se igår, änså länge är det bra, men vi får se ifall det håller i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0