fyfaN!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag såg just videon där en dum jävla hjärndöd brud står och slänger valpar i en flod.. fyfan.. FYYYYYYYYYYYYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN ÄCKLIGA JÄVEL!!!!!!!!!! Jag finner inga ord för hur jäääääääääääääääääääääääääävla mycket stryk den tjejen förtjänar.

LETA INTE upp videon, du kommer ångra dig.
Jag har aldrig känt mig så jävla arg och ledsen på samma gång av att titta på en video på nätet. Så nej titta inte på den.

MEN trots att denna cpskadade brud fick mig att vilja slå sönder henne till tusen delar, så läste jag på Aftonbladet att 5 av valparna blev funna av en äldre kvinna och de lever.Men tjejen som gjorde detta hoppas jag brinner i helvetet, på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Mikaelalvilde

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2012-07-30 @ 12:37:23
URL: http://mikaelalvilde.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0