fredag

Tjolahejsan ha

Strax ska jag bege mig mot universitetssjukhuset, mormor ska dit för att göra lite koller osv så då ska jag och Tina hjälpa henne att förstå vad doktorn säger. Doktorer kan ju vara jävligt luddiga ibland. Sen har jag inte träffat mormor på jätte länge så det ska bli kul att träffa henne. Dock skulle det ju vara trevligare om vi inte var på ett sjukhus, men man tager vad man haver (den kom jag på själv .. true story)

Sen som jag skrev i ett annat inlägg så kommer helgen gå åt till att plugga.. fifan plugg häst linn. Jag önskar jag var en riktig plugghäst. Vem kom på ordet PLUGG HÄST? Ni hör ju hur knäppt det låter, vadå plugg i en häst, jag får en sjuk bild i mitt huvud.



Jag kanske borde ta på mig andrés coola briller igen så kanske jag blir smartare, precis lika smart som jag ser ut på dom här bilderna. Jädra långt pekfinger jag har också, perfekt för att peta i näsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0