en telefon rikare

Imorse fick jag nån impuls grej, som jag brukar få ibland.
Jag har varit sugen på en Sony Ericsson X10 mini Pro ett tag (sen jag såg plesners haha) så idag drog jag mig till expert och köpte en. Skit snygg telefon, nu är den på laddning sen ska jag ägna tid åt att lära mig den också hehe.



Har alltid varit lite hemligt sugen på en Iphone också, men det känns så jävla ovärt att lägga ut så mycket pengar på en telefon. Den här betalade jag ca 3 tusen för, köpte till ett minneskort på 8 GB också.

Och då med tanke på att jag betalade 1500 kr för telefonen jag använder nu som är den skruttigaste i världen så är det inte så mycket pengar ändå, speciellt inte då den här telefonen har allt som behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0