det var mina pengar

Angående de där 2500 kr som sattes in på mitt konto den 17 september så var det mina. TACK OCH LOV jiho prisa gud. Fick ett brev idag med svar på vart de kom ifrån. Jag fick dessa pengar för alla gånger mina låtar spelats på radio under 2009, så jag borde ju faktiskt få mer pengar senare med tanke på att dom fortfarande spelar mig på radio då och då. Hee-eh-eh-he-he-he-he.

Nu ska jag käka nudlar till lunch, inte lika nyttigt som gröt till frukost men det är det enda vi har hemma nu som går fort att göra. Ska tillbaka på skolan 14.20 för att ha NK lektion.

Idag förvånade jag mig själv också, hade ju matte nu på morgonen, sen skulle jag göra ett tal.. blablabla, skriver och skriiver och får fram ett svar. "JAha nu ska jag titta i facit och se hur fel jag hade" tänkte jag för mig själv, hade jag fel då? Nej jag hade RÄTT Hahahaa.. matte är verkligen inte min grej. Jag satt efteråt i säkert 5 minuter och stirrade på talet som jag hade löst och fattade ingenting, visste inte ens hur jag hade gjort för att lösa det. Så jag måste ha fått en släng av smarthet eller något under några få sekunder haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0