dålig dag fufan

Idag är jag sur och arg på allt, stackars André. Men jag har iallafall varit på coop idag och köpt 3, ja 3 korsordstidiningar. Tant-varningslampan skriker och blinkar i en ful röd färg just nu "wiiooo wioooo wiooo" låter den i min hjärna. Men som jag har skrivit innan, korsord är ett jävla bra tisdfördriv, om det blir paus i ett program på tv tillexempel. Så testa, ni kommer tacka mig innerligt och sen hata mig för att ni också blir beroende av att vara tant.

Sen har jag sett massa avsnitt av the 4400 också, tror jag ska fortsätta se lite nu, och sen kl  20.00 är det ju Idol och denna gång är dom i Luleå, kanske får man se ett bekant ansikte måntro? Kul isåfall. Nu ska jag fortsätta ha ont i magen och avundas andrés manlighet (för de som förstod) hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0