Dagens dag

Idag har jag hunnit med att vara på skolan och skriva av lite papper, sen har jag hunnit börja på min uppgift till digitalt skapande, den är nog lite svårare än jag hade väntat mig så jag lär sitta ett par timmar sammanlagt med den iallafall.

Sen nyligen så fick Keiko busa med en stooooor samojed som heter Isa, en tjej som bor nära oss har henne nämligen så det är skit bra att Keiko får busa av sig lite. Sen kan man ju inte låta bli att "längta lite" till keiko också blir stor och ståtlig hehe.

Nu ska vi strax käka och efter det blir det fortsatt plugg,

Keiko sitter och tjuter vid dörren nu, undrar om hon vill ut och leka med den stooora hunden igen.


Det här var när jag fyllde 19, så himla glada alla ser ut på bilden nere till vänster haha

Kommentarer
Postat av: Åsberg

Haha, jag tror att alla samojeder heter isa.... kan ägaren ha hett sanna? bor en samojed isa i byn oxå :P



keikos mormor ;)

2010-09-22 @ 20:31:27
URL: http://flikkanlinduuus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0