borde men orkar inte.

Just nu borde jag sitta och göra uppgiften till digitalt skapande, men efter att ha kollat igenom uppgiften känns det som jag kan vänta till imorgon med att börja på den, dock måste jag vara klar med denna på fredag istället för söndag pga jag orkar inte sitta med den uppgiften i skellefteå. MEN det fungerar, alla andra uppgifter har jag gjort på typ 4 timmar och lyckats kammat hem 2 mvg och 2 vg.. men nu är det slut med VG, BARA Mvg ska komma här näst hehe.

Nu ska jag spela lite nördiga spel på datorn och invänta idol som börjar kl 20.00, sen efter idol ska jag göra lite NK då vi har prov på måndag.


en gammal bild från då vi var och festade i Moas lägenhet här i umeå i vintras och jag ser ut som att jag kommer somna närsomhelst haha, ungefär så känner jag mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0